Digitālo mācību līdzekļu iegādes un lietošanas noteikumi

Šis ir distances līgums, kas tiek slēgts starp SIA “Mula”, reģistrācijas Nr.40103357886, juridiskā adrese: “Varavīksnes”, Jaunsvirlaukas pag., Jelgavas nov., LV-3001, Latvija (turpmāk – Pārdevējs),

un fizisku vai juridisku personu (turpmāk – Pasūtītājs), kas iegādājas digitālā satura – digitālā mācības līdzekļa – pakalpojumu www.mula.lv interneta vietnē (turpmāk – Interneta vietne), turpmāk – Līgums.

1. Vispārīgie noteikumi

1.1. Saskaņā ar šo Līgumu Pārdevējs piedāvā digitālo saturu (interaktīvos uzdevumus, “Mācies kopā ar mazo Mulu” abonementu u.c.) (turpmāk – digitālais mācību līdzeklis), kas izvietots SIA “Mula” interneta vietnē www.mula.lv. Tas pieejams zem Pārdevēja Interneta vietnes sadaļās “E-veikals”, “Spēles” un “Skolām”.
1.2. Šī līguma noteikumi neatticas uz digitālā satura iegādi, kas netiek noformēti ar Interneta vietnes starpniecību un kuri tiek sniegti saskaņā ar individuālu vienošanos starp Pasūtītāju un Pārdevēju.
1.3. Šis līgums neattiecas uz preču (grāmatu) pirkumu pasūtījumiem, kas veikti Pārdevēja Interneta vietnē, par ko tiek slēgts līgums par Mula preču iegādi. Šī līguma noteikumi neattiecas arī uz Interneta vietnes informatīvo saturu, kurš pieejams vietnes lietotājiem bez maksas.
1.4. Uz šo Līgumu ir attiecināmi Ministru kabineta 2014.gada 20.maija noteikumi Nr.255 “Noteikumi par distances līgumu”.

2. Digitālā mācību līdzekļa pasūtīšana un apmaksa
2.1. Pasūtītājs Interneta vietnē iepazīstas ar Digitālā mācību līdzekļa aprakstu, cenu un izvēlas sev interesējošo digitālo mācību līdzekli un jānospiež poga “Pievienot grozam”.
2.2. Lai pasūtītu izvēlēto abonementu, jānospiež ikona lapas labās puses augšdaļā, kur attēlota informācija par Pasūtītāja iepirkumu groza saturu.
2.3. Lai veiktu pasūtījumu, jānospiež poga “noformēt pasūtījumu”. Pasūtītājam ir jāaizpilda Pirkuma noformēšanas anketa. Lai noformētu pasūtījumu, ir nepieciešams reģistrēties kā jaunam lietotājam vai autorizēties kā esošam lietotājam, norādot e-pastu un paroli. Pasūtītājam ir jānorāda precīza un patiesa informācija, lai nodrošinātu digitālā mācību līdzekļa iegādi, saziņu ar Pasūtītāju un piekļuvi digitālajam saturam:

  • Personas (piem., paraksttiesīgās personas) vārds, uzvārds,
  • Maksātājs (uzņēmums/ skola), reģistrācijas nr., PVN reģ. nr. (izvēles),
  • skola (izvēles)
  • Adrese,
  • Tālrunis (izvēles);

2.4. Pasūtītājs var izvēlēties piereģistrēties “SIA Mula” jaunumu saņemšanai, kas neietekmē līguma izpildes nosacījumus.
2.5. Pasūtītājam ir jāiepazīstas ar šajā līgumā un privātuma politikā izklāstītajiem noteikumiem, sniedzot par to apliecinājumu.
2.6. Par pasūtījumu Interneta vietnē var norēķināties šādos veidos:

  • ar maksājuma (kredīta/debet) kartēm;
  • ar tiešsaistes maksājumu Swedbank, SEB banka, Citadele banka, Luminor bankas, Revolut bankas klientiem;  
  • apmaksa ar rēķinu.

2.7. Atkarībā no izvēlētā apmaksas veida norēķinu pakalpojuma sniedzējs no klienta var iekasēt maksu par rēķina summas transakciju. Par šīs maksas apmēru SIA “Mula” neatbild.
2.8. Pēc tam kad Pasūtītājs ir veicis maksājumu, pasūtījums tiek reģistrēts un uz Pasūtītāja e-pasta adresi tiek automātiski nosūtīts pirkuma apstiprinājums un rēķins, kurā iekļauta informācija, kas tika norādīta, aizpildot formu sadaļā pirkuma noformēšana. Noformējot pasūtījumu, Pasūtītājs piekrīt saņemt rēķinu elektroniski bez rekvizīta “Paraksts”. Pēc Pasūtītāja pieprasījuma rēķins var tikt nosūtīts uz e-pastu arī ar drošu elektronisko parakstu.
2.9. Izvēloties apmaksu ar rēķinu, pēc pasūtījuma formas aizpildīšanas uz Pasūtītāja norādīto e-pasta adresi tiek nosūtīts rēķins. Rēķins tiek sagatavots elektroniski un ir derīgs bez paraksta. Lai saņemtu pakalpojumu, rēķina apmaksa jāveic pilnā apmērā rēķinā norādītajā datumā un kārtībā, norādot pārskaitījuma informācijas laukā rēķina numuru. Ja rēķins nav apmaksāts noteiktajā datumā vai rēķins ir apmaksāts daļēji, tad tas tiek anulēts un pasūtījuma iegāde jāsāk no jauna. Ja rēķins tiks apmaksāts pēc tā anulēšanas, apmaksātās summas izmantošanai sazināsimies ar Pārdevēju.
2.10. Pēc pasūtījuma / rēķina apmaksas Pasūtītājam tiek nodrošināta pieeja iegādātajam digitālajam mācību līdzeklim.

3. Pieejas digitālajam mācību līdzeklim nodrošināšanas noteikumi

3.1. Iegādājoties digitālo mācību līdzekli, Pasūtītājs iegūst tiesības izmantot digitālo materiālu saskaņā ar pasūtījuma aprakstu. Iegādājoties digitālo mācību līdzekli, Pasūtītājs neiegūst savā valdījumā tajā iekļautos materiālus, bet gan tikai tiesības izmantot to saturu Pārdevēja Interneta vietnē.
3.2. Pēc pasūtījuma apmaksas Pasūtītājam tiek nodrošināta piekļuve digitālā mācību līdzekļa izmantošanai, izmantojot tā reģistrēto lietotāja e-pasta adresi un paroli.
3.3. Pasūtītājs apņemas nodrošināt, ka piekļuves parole netiek nodota trešajām personām. Pasūtītājs apņemas nodrošināt, ka personas, kas izmanto piekļuves paroli, tiek informētas par šī līguma noteikumiem un Pārdevēja Privātuma politiku.
3.4. Ja Pasūtītājs konstatē, ka piekļuves paroli izmanto trešā persona, tam ir pienākums par to nekavējoties informēt Pārdevēju uz e-pastu: [email protected].
3.5. Ja Pārdevējs konstatē vai saņem informāciju no Pasūtītāja, ka tam piešķirto piekļuves paroli izmanto trešā persona, Pārdevējam ir tiesības jebkurā Līguma darbības brīdī nomainīt šo paroli, par to iepriekš paziņojot Pasūtītājam.
3.6. Bez papildus samaksas, pēc pieprasījuma, Pasūtītājs nodrošina vienreizēju konsultāciju skolotājiem digitālā materiāla izmantošanai. Par digitālā mācību līdzekļa funkcionalitātes nepilnībām Pasūtītājam jāinformē Pārdevējs, rakstot uz e-pastu [email protected].
3.7. Tuvojoties abonementa termiņa noslēgumam, Pasūtītajam uz e-pastu par to tiek nosūtīta atgādinājuma informācija. Pasūtītājs var sazināties ar klientu pa norādīto kontakttālruni vai e-pastu, lai noskaidrotu klienta viedokli par tālāku abonementu.

4. Pasūtītāja tiesības un atteikuma tiesības
4.1. Šī Līguma ietvaros, iegādājoties Digitālo mācību līdzekli, Pasūtītājs iegūst tiesības saņemt digitālā mācību līdzekļa satura tiešsaistes piekļuves pakalpojumu (digitālais saturs, kas netiek piegādāts pastāvīgā datu nesējā), kas pieejams pēc tā iegādes ar piekļuves paroli.
4.2. Pasūtītājam ir tiesības saņemt digitālā mācību līdzekļa satura pakalpojumu atbilstoši tā aprakstam.
4.3. Pasūtītājs apzinās, ka iegādājoties Digitālā mācību līdzekli, zaudē atteikuma tiesības saskaņā ar Ministru kabineta 2014.gada 20.maija noteikumu Nr.255 “Noteikumi par distances līgumu” 22.13.apakšpunktu. Saskaņā ar Ministru kabineta 2014.gada 20.maija noteikumu Nr.255 “Noteikumi par distances līgumu” 22.13.punktu, Pasūtītājam pēc digitālā satura Pakalpojuma iegādes nav atteikuma tiesības arī tad, ja tas to faktiski neizmanto. Pasūtītājam šā Līguma kārtībā pastāv atteikuma tiesības tikai gadījumā, ja Pasūtītājs ir veicis digitālā satura pakalpojuma pasūtījumu, izvēloties veikt apmaksu ar bankas pārskaitījumu, bet pārskaitījumu vēl nav veicis un līdz ar to nav saņēmis piekļuvi iegādātajam digitālajam mācību līdzeklim.

5. Autortiesības un digitālā mācību līdzekļa izmantošana
5.1. Šī Līguma ietvaros Pasūtītājam ir piešķirtas tiesības piekļuvei digitālā mācību līdzekļa saturam saskaņā ar iegādātā pakalpojuma aprakstu.
5.2. Pasūtītājs apņemas nodrošināt, ka digitālajā mācību līdzeklī iekļautie autortiesību un blakustiesību objekti tiek izmantoti tikai personīgai lietošanai vai mācību procesa ietvaros un atbilstoši digitālajā mācību līdzeklī ietvertajiem noteikumiem. Nav atļauta minēto autortiesību un blakustiesību objektu izmantošana ārpus digitālā mācību līdzekļa, tostarp, to reproducējot, grozot, pārsūtot vai publiskojot.
5.3. Digitālā mācību līdzekļa saturā iekļauto autortiesību objektu izmantošana atļauta tikai veidā, kas norādīts šajā Līgumā. Abonēto digitālā mācību līdzekļa saturu nedrīkst pārsūtīt citām personām, kas nav Pasūtītāja (piem., izglītības iestādes) darbinieki vai skolēni. Digitālā mācību līdzekļa saturu nedrīkst augšupielādēt jebkurā vietnē ar mērķi dalīties ar trešajām personām, kas nav Pasūtītāja (piem., izglītības iestādes) darbinieki vai skolēni.

6. Datu apstrāde un konfidencialitāte
6.1. Pārdevējs uzskata Pasūtītāja datus par īpaši aizsargājamiem datiem, apņemas neizpaust tos un nenodot informāciju par Pasūtītāju trešajām pusēm bez tiesiska pamata. Fizisko personu datu apstrādē Pārdevējs ievēro “Vispārīgās Datu aizsardzības regulas 2016/679” prasības.
6.2. Datu apstrādi Pārdevējs veic saskaņā ar Privātuma politiku. Pārdevējam ir tiesības vienpusēji veikt izmaiņas Interneta vietnes Privātuma politikā.

7. Līguma darbības termiņš
7.1. Līgums stājas spēkā brīdī, kad Pasūtītājs veic digitālā mācību līdzekļa pasūtījumu un apmaksu, piekrītot tā noteikumiem un šim Līgumam. Digitālā mācību līdzekļa abonementa iegādes gadījumā, Līgums tiek noslēgts uz pasūtījuma aprakstā norādīto termiņu un ir spēkā līdz nolīgto saistību izpildei.

8. Atbildība un strīdu izšķiršana
8.1. Pasūtītājs ir pilnībā atbildīgs pats par savu darbību, bezdarbību, lēmumiem vai citu līdzīgu rīcību, kas ir vai nav veikta, izmantojot digitālā mācību līdzekļa saturu.
8.2. Puses atbild viena otrai par tiešajiem zaudējumiem, kas radušies otrai Pusei vainīgās Puses ļaunprātības vai rupjas neuzmanības dēļ. Zaudējumu esamība jāpierāda Pusei, kura pieprasa tos atlīdzināt. Visos gadījumos Pārdevēja atbildība nepārsniedz Pasūtītāja samaksāto naudas summu Pārdevējam konkrētā pakalpojuma ietvaros.
8.3. Pasūtītājam var ierobežot vai pārtraukt piekļuvi pakalpojumam vai vietnes lietotāja profilam bez kompensācijas par samaksāto periodu, ja Pasūtītājs pārkāpj šī līguma noteikumus vai normatīvos aktus.
8.4. Visi strīdi un domstarpības, kas rodas starp Līdzējiem šī Līguma darbības laikā, tiek risināti savstarpēju sarunu ceļā, bet, ja Pusēm neizdodas 30 (trīsdesmit) darba dienu laikā vienoties par strīda vai domstarpības risinājumu pārrunu ceļā, tad tas var tikt nodots izšķiršanai tiesā.
8.5. Katrs no Līdzējiem informē otru Līdzēju par savu rekvizītu maiņu un/vai par jebkuriem tādiem apstākļiem, kas var ietekmēt ar Līgumu pielīgto saistību izpildi 10 (desmit) darba dienu laikā.
8.6. Katrs no Līdzējiem uzņemas visus riskus sakarā ar jebkādām sev adresētas korespondences saņemšanas grūtībām vai neiespējamību.
8.7. Visi paziņojumi, kas tiek nosūtīti uz Pasūtītāja norādīto e-pastu, uzskatāmi par saņemtiem otrajā darba dienā pēc nosūtīšanas.
8.8. Papildus šī līguma noteikumiem, Pasūtītājam ir saistoši arī citi noteikumi, par kuriem Pasūtītājs tiek informēts pakalpojuma lietošanas ietvaros.

9. Pārdevēja rekvizīti
Sabiedrība ar ierobežotu atbildību “Mula”
Reģistrācijas numurs: 40103357886
PVN reģistrācijas numurs LV40103357886
Juridiskā adrese “Varavīksnes”, Jaunsvirlaukas pag.,
Jelgavas nov., LV-3001
Banka: AS “Citadele banka”
SWIFT kods: PARXLV22
Konts Nr.: LV54PARX0019223880001
Tālrunis: 25440066
E-pasts: [email protected]

MULA preču iegādes noteikumi

Šis distances līgums tiek slēgts starp SIA “Mula”, reģistrācijas Nr.40103357886, juridiskā adrese: “Varavīksnes”, Jaunsvirlaukas pag., Jelgavas nov., LV-3001, Latvija (turpmāk – Pārdevējs),

un fizisku vai juridisku personu (turpmāk – Pircējs), kas veic preču pirkumu Pārdevēja tīmekļa vietnē www.mula.lv (turpmāk – Interneta vietne).

1. Līguma priekšmets
1.1. Distances līgums ir vienošanās starp Pircēju un Pārdevēju, pamatojoties uz Pārdevēja Interneta vietnes piedāvājumu un Pircēja iegādāto preci.
1.2. Šis Līgums attiecas uz preču (grāmatu un citu preču) pirkumu pasūtījumiem, kas veikti Pārdevēja Interneta vietnē.
1.3. Šī līguma noteikumi neattiecas uz digitālā satura – digitālo mācību līdzekļu, to abonementa – iegādi, par kuru tiek slēgts līgums par digitālo mācību līdzekļu iegādi un lietošanu.
1.4. Šī līguma noteikumi neattiecas uz pakalpojumiem, kas netiek noformēti ar Interneta vietnes starpniecību un kuri tiek sniegti saskaņā ar individuālu vienošanos starp Pircēju un Pārdevēju. Šī līguma noteikumi neattiecas uz Interneta vietnes informatīvo saturu, kurš pieejams vietnes lietotājiem bez maksas.

2. Līguma noslēgšana un spēkā stāšanās
2.1. Distances līgums stājas spēkā, tiklīdz Pircējs ir veicis un apmaksājis pasūtījumu Interneta vietnē un saņēmis Pārdevēja apstiprinājumu, ko automātiski pēc pasūtījuma pabeigšanas ģenerē ar elektroniskā pasta starpniecību.

3. Preču pasūtīšanas noteikumi
3.1. Lai Interneta vietnē iegādātos grāmatas, nav nepieciešama iepriekšēja reģistrēšanās vai autorizēšanās. Iegādājoties grāmatas, Pircējam tiek piedāvāta iespēja reģistrēties, bet tas neietekmē Līguma izpildes noteikumus. Situācijā, ja Pircējs vienlaikus iegādājas gan grāmatas, gan digitālo mācību līdzekļu abonementu (kura noformēšanai nepieciešama autorizēšanās), autorizēšanās nepieciešama visam pirkumam.
3.2. Lai veiktu pasūtījumu Interneta vietnē, pie interesējošās preces Pircējam jānospiež poga “Pievienot grozā”. Iepirkuma groza saturu var mainīt.
3.3. Lai pasūtītu izvēlēto preci, jānospiež ikona lapas labās puses augšdaļā, kur attēlota informācija par Pircēja iepirkumu groza saturu. Iespējams atgriezties interneta vietnē, izvēlēties papildus citas preces un pēc tam atkārtoti atgriezties iepirkumu grozā.
3.4. Lai veiktu pasūtījumu, jānospiež poga “noformēt pasūtījumu”. Pircējam ir jāaizpilda pasūtījuma anketa un jāizvēlas piegādes veids. Atkarībā no piegādes veida pasūtījuma kopsummai tiek pievienota papildu samaksa par piegādi saskaņā ar pakalpojuma sniedzēja cenrādi. Pircējam jāizvēlas apmaksas veids: tiešsaistes maksājums vai Kredīt/Debet karte, vai apmaksa ar rēķinu.
3.5. Lai pabeigtu pasūtījumu, Pircējam jāiepazīstas ar šo līgumu un Privātuma politiku, sniedzot par to apliecinājumu. Pēc tam poga “Pirkuma noformēšana” kļūst aktīva, un, to nospiežot, pasūtījums tiek apstrādāts.
3.6. Pēc tam kad Pircējs ir veicis maksājumu, Pircēja pasūtījums tiek reģistrēts un uz Pircēja e-pasta adresi tiek automātiski nosūtīts pirkuma apstiprinājums un rēķins, kurā iekļauta informācija, kas tika norādīta, aizpildot formu sadaļā pirkuma noformēšana. Noformējot pasūtījumu, Pircējs piekrīt saņemt rēķinu elektroniski bez rekvizīta “Paraksts”. Pēc Pircēja pieprasījuma rēķins var tikt nosūtīts uz e-pastu arī ar drošu elektronisko parakstu.
3.7. Pasūtījums tiek apstrādāts darba dienās no pulksten 10.00 līdz 17.30. Ja pasūtījums veikts citā laikā, to apstrādā nākamajā darba dienā.
3.8. Preču cenas Interneta vietnē ir norādītas ar pievienotās vērtības nodokli (PVN).

4. Preces apmaksas noteikumi
4.1. Par pirkumu Interneta vietnē var norēķināties šādos veidos:

  • ar maksājuma (kredīta/debet) kartēm;
  • ar tiešsaistes maksājumu Swedbank, SEB banka, Citadele banka, Luminor bankas, Revolut bankas klientiem;  
  • apmaksa ar rēķinu.


4.2. Atkarībā no izvēlētā apmaksas veida norēķinu pakalpojuma sniedzējs no klienta var iekasēt maksu par rēķina summas transakciju. Par šīs maksas apmēru SIA “Mula” neatbild.
4.3. Izvēloties apmaksu ar rēķinu, pēc pasūtījuma formas aizpildīšanas uz Pircēja norādīto e-pasta adresi tiek nosūtīts rēķins, kas jāapmaksā pirms preces saņemšanas. Rēķina apmaksa jāveic pilnā apmērā rēķinā norādītajā datumā un kārtībā, norādot pārskaitījuma informācijas laukā rēķina numuru. Ja rēķins nav apmaksāts noteiktajā datumā vai rēķins ir apmaksāts daļēji, tad tas tiek anulēts un preces iegāde jāsāk no jauna. Ja rēķins tiks apmaksāts pēc tā anulēšanas, apmaksātās summas izmantošanai sazināsimies ar Pārdevēju.
4.4. Pasūtījums tiek uzskatīts par pieņemtu pēc tā apmaksas, bet preču piegāde un izsniegšana tiek veikta pēc naudas saņemšanas Pārdevēja norēķinu kontā.

5. Piegādes noteikumi
5.1. Interneta vietnē norādītajā preces cenā nav ietverta maksa par piegādi – tā ir norādīta atsevišķi, noformējot pirkumu, un var mainīties atkarībā no Pircēja izvēlētā piegādes veida un preces svara.
5.2. Interneta vietnē iegādātās grāmatas var saņemt ar SIA DPD Latvija, reģ. nr. 40003393255, starpniecību Pircēja izvēlētajā Pickup tīkla punkta adresē atbilstoši tā noteiktiem piegādes termiņiem un Interneta vietnē norādītajai pakalpojumu maksai.
5.3. Nopirktā prece tiks izsūtīta 2 darba dienu laikā pēc apmaksas saņemšanas. Mēs strādājam, lai apkalpotu katru klientu individuāli, tādēļ noteikti ar Jums sazināsimies un saskaņosim piegādes dienas izmaiņas, ja tādas radīsies.
5.4. Preču piegādes termiņu var ietekmēt preču piegādes veids un adrese, kā arī attiecīgā piegādes dienesta, kurš nodrošina preču pasūtījuma piegādi, darba laiks. Ar preču piegādes noteikumiem un izpildes laikiem sīkāk iespējams iepazīties DPD mājas lapā.
5.5. Gadījumā, ja prece Jums netiks piegādāta piegādātāja vainas dēļ, mēs Jums atlīdzināsim preces un piegādes vērtību pēc tam, kad būsim saņēmuši nozaudēšanas apstiprinājumu no piegādātāja.
5.6. Informējot par preces izsūtīšanu, nosūtīsim Jums izsekošanas kodu, kas ļaus sekot līdzi sūtījumam un izpildes laikam.
5.7. Ja Jums radušies jautājumi par preču piegādi, sazinieties ar mums e-pastā: [email protected]
6. Preču kvalitātes neatbilstība 

6.1. Ja iegādātā prece neatbilst līguma noteikumiem, Pircēja pretenzijas par to izskatāmas normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā, tostarp saskaņā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likumu un Ministru kabineta 2014. gada 20. maija noteikumiem Nr. 255 “Noteikumi par distances līgumu”. 

6.2. Par neatbilstību līguma noteikumiem nav uzskatāms Pircēja viedoklis par iegādātās preces (grāmatas) saturu. 
7. Atteikuma tiesības un preces atgriešana
7.1. Atteikuma tiesības
7.1.1. Saskaņā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likumu Pircējs, kas ir patērētājs (t.i. fiziska persona, kas iegādājas preci) var izmantot atteikuma tiesības un vienpusēji atkāpties no distances līguma 14 kalendāro dienu laikā un atgriezt Internet vietnē iegādāto preci.
7.1.2. Atteikuma tiesību izmantošanas termiņu skaita no dienas, kad Pircējs ir saņēmis preci vai preces (preču) daļu (gadījumos, kad pasūtījums tika izpildīts daļēji).
7.1.3. Pircējs nevar izmantot atteikuma tiesības, ja:

  • Pircējs (patērētājs) nav nodrošinājis preču kvalitāti un drošu saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas laikā; 
  • prece ir mehāniski un/vai vizuāli bojāta, ir samazinājusies preces vērtība; 
  • prece ir izmantota tādā veidā, kas nav savietojams ar labas ticības principu, tai skaitā izmantota citādi, nevis preces tiešā pielietojuma nolūkā. 


7.1.4. Atbilstoši Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 12. panta sestajai daļai patērētājs ir atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas termiņā. Pārdevējs patur tiesības Pircējam atteikt izmantot atteikuma tiesības vai ieturēt kompensācijas maksu gadījumā, ja prece ir bojāta, lietošanas laikā nevērīgi izturoties pret preci.
7.1.5. Lai izmantotu atteikuma tiesības, Pircējam ar nepārprotamu paziņojumu, piemēram, pa e-pastu ([email protected]) vai pa pastu (adrese “Varavīksnes”, Jaunsvirlaukas pag.,
Jelgavas nov., LV-3001) nosūtītu vēstuli, jāinformē Pārdevējs par lēmumu atteikties no šī līguma.
7.1.6. Lai atteikuma tiesību termiņš būtu ievērots, pietiek, ja savu paziņojumu par atteikumu tiesību izmantošanu Pircējs nosūtīs pirms atteikuma tiesību termiņa beigām.
7.2. Atteikuma radītās sekas 

7.2.1. Ja Pircējs atteiksies no šī līguma, Pārdevējs atmaksās Pircējam visus no Pircēja saņemtos maksājumus bez nepamatotas kavēšanās un jebkurā gadījumā ne vēlāk kā 14 dienu laikā no dienas, kad Pārdevējs tika informēts par Pircēja lēmumu atteikties no šī līguma, preces atgriešanas Pārdevējam un pēc tam, kad Pārdevējs būs pārliecinājies par preces tehnisko un vizuālo stāvokli. Atmaksāšana tiks veikta, izmantojot tādu pašu maksāšanas līdzekli, kādu Pircējs izmantoja sākotnējam darījumam, ja vien Pircējs skaidri nav paudis piekrišanu to darīt citādi. Jebkurā gadījumā no Pircēja saistībā ar šādu atmaksāšanu netiks iekasēta nekāda maksa. 

7.2.2. Atteikuma tiesību realizēšanas gadījumā Pārdevējs neatlīdzina Pircējam preces atgriešanas izdevumus. 

7.2.3. Pārdevējs nenodrošina preces vērtības atmaksu skaidrā naudā. 

7.3. Preču atgriešanas kārtība
7.3.1. Preces jānosūta atpakaļ Pārdevējam uz tā juridisko adresi: “Varavīksnes”, Jaunsvirlaukas pag., Jelgavas nov., LV-3001, bez nepamatotas kavēšanās un jebkurā gadījumā ne vēlāk kā 14 dienu laikā no dienas, kad Pircējs Pārdevējam ir paziņojis savu lēmumu atteikties no šī līguma. Termiņš būs ievērots, ja Pircējs preces nosūtīs atpakaļ pirms 14 dienu termiņa beigām.

8. Konfidencialitāte un fizisko personu datu apstrāde
8.1. Pārdevējs uzskata Pircēja datus par īpaši aizsargājamiem datiem, apņemas neizpaust tos un nenodot informāciju par Pircēju trešajām pusēm bez tiesiska pamata. Fizisko personu datu apstrādē Pārdevējs ievēro “Vispārīgās Datu aizsardzības regulas 2016/679” prasības. Datu apstrādi Pārdevējs veic saskaņā ar Pārdevēja apstiprināto privātuma politiku
8.2. Ievadot nepieciešamo informāciju Interneta vietnē pasūtījuma noformēšanai, iesūtot savus datus Pārdevējam elektroniski vai sniedzot tos telefoniski nolūkā noformēt pasūtījumu, Pircējs apliecina, ka ir iepazinies ar informāciju, ka viņa sniegtie dati tiek izmantoti, lai Pārdevējs varētu pieņemt Pircēja pasūtījumu un veikt preču piegādi saskaņā ar Latvijas Republikas normatīvo aktu prasībām.
8.3. Ievadāmā informācija pasūtījuma noformēšanai ir minimāli nepieciešamā informācija pirkuma veikšanai un tā izpildei. Pircējs tiek informēts, ka Pircējam uz viņa norādīto e-pasta adresi tiks izsūtīti paziņojumi, kas saistīti ar Pircēja pasūtījuma apstrādi un izpildi.
8.4. Pircējs var izvēlēties piereģistrēties Pārdevēja jaunumu saņemšanai, kas neietekmē līguma izpildes nosacījumus.

9. Līguma darbības termiņš
Līgums stājas spēkā brīdī, kad Pircējs veicis preču pasūtījuma apmaksu, un ir spēkā līdz brīdim, kad līgumslēdzējas puses pilnībā izpildījušas savas saistības viena pret otru.

10. Strīdu risināšanas kārtība 

Visi strīdi starp Pārdevēju un Pircēju vispirms tiek risināti sarunu ceļā. Ja tas nedod rezultātu, strīds risināms normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā, tai skaitā pusēm ir tiesības vērsties tiesā. 

11. Pārdevēja rekvizīti
Sabiedrība ar ierobežotu atbildību “Mula”
Reģistrācijas numurs: 40103357886
PVN reģistrācijas numurs LV40103357886

Juridiskā adrese “Varavīksnes”, Jaunsvirlaukas pag.,
Jelgavas nov., LV-3001
Banka: AS “Citadele banka”
SWIFT kods: PARXLV22
Konts Nr.: LV54PARX0019223880001

Tālrunis: 25440066

E-pasts: [email protected]